Tuesday, November 10, 2009

:: baD attituDe!!!


tadik exm medical social work..
arini bnyk lak idea ngarut aku..xcukup mase..
2 jam jerk untk 4 soklan esei..giler..

..ciap je xsmpt nak double check pon..men anta jerk..
tensen jerk..
so i need my stimulan..my antidepression..heks..

masuk jer kete..rase bestnye leh drive..
aku suke drive kalo tensen..tp bkn jln yg jammed la..
highway ker..
kalo bleyh nak drive jauh2..
tp esok exam lagik..huk..

then...
parking xde..aku tgk la abg2 ntah majlis prbandaran cheras la kot..
ngah tulis..surat2 chenta..
erm..tp aku nk g beli air je..

so..dgn slamber nye aku park jgk..
then..tb2..ade idea nakal bmaen2 di kepala ku..heks.

td aku tgk kete sebelah aku dh kena saman..
so aku pon patah balek..
amek saman tuh..selit kan kat kete aku..

kantoiiii...

x perasan lak blakang aku ade abg si tukang saman tadik..haha..

si tukang saman: wat ape?

aku pon dgn jujurnye...

aku:amek saman neyh..letak kat kete neyh..

smbil snyum kambing..malunyeeeee...haha..

aku:ala..kejap jer..nk g beli air jap..xleh ker?

si tukang saman:knp truk sgt prangai?
sambil amek balek saman td..letak kat kete asal..

hoho..

aku pon wat bodo..nk blah g beli stimulan kuh..

mampos la..haha..

then..

si tukang saman:kejap je kan?

aku:a'ah..jap jer..nak g beli air jap..

si tukang saman:katne?

aku:tu..kat starbucks tu jer..

si tukang saman:g la..xpe..knp truk sgt prangai?

aku:gelak~..kalo sy xamek..nnt awk saman sy..

si tukang saman pon jeling..
euw..

malu giler..haha..

kantoi..

sepenoh perasaan neyh..puas hati..huhu..




dah chubby balek..asek mkn jerk..
stdy 10 % makan 50 % tdo 40 % = excellent!!!



muke xbsalh pown kan?haha



dak notty neyh..huhu

2 comments: