Sunday, November 14, 2010

tHankS GoD i FounD yoU dEar... ;D

haish..
bila hadap satu "poblem" yg kiteorg sndr xleh settle..
mesti rase..nape la aku kena trima sume ni?

act syukur sgt dpt dia!
hurm..if xde dia..aku xkn jumpe org len yg syg aku mcmne dia syg aku!
thanks dear...

ni cte td..
arini kami kua g amek our wedding invitation card..
pastu..
mau pegik mkn..
konon2 diet lar..
tp teringin nk mkn kuey tiaw goreng..
dia lak nak mkn ns..
pusing2 kl..
xtao nk g mn..
dia bwk aku g kg br..
hujan renyai2.. ;D

okeyh..ms ni dia dh amek ns..
ns cmpur..mknn tghr lah kn..tgh nk pilih2 lauk..
so..aku pon order kuey tiaw goreng..
mamak tu pon ckp..
xde dik..kul 5 br ade..
so dsbbkan peut yg lapa..
mcm dak kecik..
aku emo..
trus mnuju ke arah hubby yg br nk mula pilih2 lauk
dgn muke moncong nye..
"xde la kuey tiaw"
hubby tunjuk muke bslh.."pastu b mkn la nasi.."
"xnk la" ..smbil memuncungkan lg muke..
dia pon letak balik ns..
xpelah.."b xnk mkn..abg pon xnk mknlah.."
xde skit pon muke dia muke nk mrh..
dia mau kua cr tmpt len..
erk...

tb2 rase..apsal aku ni..ngade sgt ni..mkn jelah..

cowie cyg.. ;(

"xpelah..kita mkn ns k..."

br la hubby amek lauk...
adeyh..
tharunye..
even dh hmpir 4 thn..stil dia lyn kerenah ngade boodak2 aku ni..huhu..
syg kamooo sgt!

No comments:

Post a Comment