Monday, April 19, 2010

KegiLaan aPakahhhh ini??????????


Ya Allah..kegilaan apakah ini?
Pas satu..satu... 
cam s**t tol la..
gilakkkk...

otak aku ni mcm2 beban ade aku rase..
td br je aku rase lega koz arini nak present 3 bende..
mampos la nk kena hentam pon..
janji aku present n xyah pk dah pasal ecemen yang berlambak!!!!

exctednye aku mau pulang ke kg halaman..hehe..
exctd gile sial...
tb2..presentation postpone ke selase!!!
adoi..
bodohla..
tahap tension aku rase cam nak pecah dada neyh!!!
bengang sume ade...
eeeeeeeeee....
siyes dowh ikot hati aku..otak aku..
aku nak quit dr master ni..
serabot!!!!!!!!!!!!!

ni la 1st time aku paksa diri tunaikan impian parents..
aiseyh..
cam drama plak..
tp mmg parents aku sgt mngharap aku abeskan master ni..
n diorg jugak yg nak sgt aku amek master ni..
ikot kan aku yang malas ni?
TAKKKKK!!!!!

idop aku ni..
ade la 2,3 siri cam dlm drama..
1.impian parents ku nak aku grad ngn master's of medical social work..even aku xminat!hehs!!!!
2.cinta x drestui..kuang2x...

hadap jela..follow da flow..
adoyai..

tadi call mak aku..tenang sket..
walaumcmnepon slase tuh aku tetap mau balek..
3 hari pon..3 hari la..
koz isnin nextnye aku dah ade paper mnanti..
cuba +ve kan diri...
jum..sab2..ahad..isnin tuh siapkan sgale report ecemen sblm exm ye diliyana..
slase bleyh la balik ngn tenang..ye?
sabo ye...yang penting tetap leh balik kan?
dah lame xbalik maen ngn anak2 buah ni..
adoii....

xsuke!!!
xsuke!!!!
xsuke!!!

aku dah xtao nak express kan cmne perasaan tension tahap sial aku ni..
dh la pas dh ciap ecemen..hadap exm..pas exm..posting elektif..ngah pk..nak pndh umah ke x?
huwaaaaaa.....

;(





2 comments:

  1. waduh..sama laa kita..sy sudah tensi0n ngn master nih..tension2..

    ReplyDelete
  2. dh abes sem 3 dh awk..dah sem last..alhamdulillah.. ;D
    gud luck jugak yerp

    ReplyDelete