Tuesday, April 20, 2010

nangis lagik...

kali ke 2 aku rase nak nangis sbb master ni..
kenapala xde yg paham..
aku ni bukan kaki study...
sangat malas plak tu...
kaki ponteng...
itu lah aku..dr sekolah xpenah berubah..
dtg lmbt kelas..dr mrsm dok men kejar2 ngn warden even aku ldp..
smp master stil xbrubah even asek kena perli ngn lecturer...
coz itu lah aku...
attitude mmg 0!

aku xminat dh nak blaja ni..
nape xde org yg paham?
aku bukan leh ngadap ecemen non-stop..
buat je..
follow da flow..
aku sgt malas..

aku dh sgt2 tertekan ni..
xtahu dh nk luah kat sape..
banyak sgt dh aku rase beban kat pale ni..
leh jadi gila agaknya ni..

kenapa xde yg nak paham????
ecemen gile blambak..
dgn report sume..
mnggu dpn ade lg smnggu..
then final exm lak start..

final pulak sumenye mmbc..
8 paper 4 hari..
non gap...
mmg biol otak aku pk nye..
supervisor aku lak dah dok kalut2 ngn tesis...
abes je final dia mntk aku collect data...
ohhh tidakkkkkkkk!!!!
ak bukan robot la..
pas2..nak kena g sume2 hospital tu mntk surat psetujuan..
apakah???

then..abes je final exm..
posting..smbil wat tesis..

tolong la paham...
aku xminat...
sume ni aku rase beban gile nak mampos!!!!

ni aku nak siapkan kritik jurnal..report...slide presentation projek..report projek..slide presentation yg aku xphm2 n xmo phm pasal budaya dlm kerja sosial..khamis ni submit n presentation...
waaaa.....
rase mau masuk batu belah batu btangkup..xmo kua2 dah..
mase degree aku xpenah rase cmni..
xpenah okeyh!!!
aku rase ecemen multimedia lg kritikal..
tp bukan mmbaca!!!
BUKAN MEMBACA!!!!


cam sial la sume ni...

;(


2 comments: