Wednesday, December 16, 2009

aNak-aNak kuuuuuu..rEnDu ;(

semalam di serang simptom rindu-rinduan kat anak2 buah2 aku kt kg!
huwa..act arini xde kelas..jum pon cuti kan?
pk gak nak balek..tp aku dh beli tket nak balek bln 1..
so kalo balek duet lagik..agak sengkek dah ni..
huuu..so pendam jela kerinduan ituh...

s0metimes kan aku tringin sgt2 nak bwk anak2 buah aku dtg cni..
bwk g jln2 wif hubby ke genting ke..
sunway lagoon..zoo..
mane2 jela yg dak2 suke g..
tp kekangan2nye:


1.duet!!!!adei...
2.pas2 ade ke mase hubby tuh?buweks..
3.n st lagik parents aku bg ker?

he..xpelah dina n adam 2nggu ciksue keje dulu ye..t kite g jln2..

act ciksue ni agak garang kalo ckp2 ngn anak2 buah..
bile tgk kwn2 aku lyn adik2 dorang..alahai manjenye..
teringin gak..tp xbleyh..semulajadi garang cmni..
xreti dowh nak manje2..sob2..hubby sndr ckp aku garang..
asek kena mrh je dia..nk wat cmne..kan2???


Liyana = kelembutan
diliyana = tiada kelembutan kot..hehehe..

selalo gak aku ckp org slh phm aku mrh..
xpon!
mmg dah suara aku lantang cm ttelan mic kwn aku ckp..hoho..
ni genetik dowh..st family xyah kai mic..hehe..


ni pic2 mase aku balek cuti ari2..bwk anak2ku jln2..even tjerit ngn kenotian dorang..tp hepi..

kb mall o tesco jela ciksue mmpu bwk korang..huu..sedey ;(



ketok2 boye..ciksu pon ketok skali..xnmpk je tuh..hehs

from L :dina (anak arwah abang), aQiL(anak akak), aDam (anak arwah abang)

tiga2 neyh aku syg gilew!!!


tp penat lyn dak 3 org neyh..noty xyah ckp la..



dh penat maen mkn lak..nk mkn pon ssh..
ciksue asek kena jerit "duduk!!!"
kalo x sume dorang ni panjat..tmpt eskem..ape2 jela yg leh panjat o nek..huk..

ni head of noty geng!!!


neyh yg plg suke majuk..huhu


mase neyh dorang wat pmintaan nak mkn takoyaki..smbil2 ngah 2nggu takoyaki..bantai nugget dulu..dh penat maen..lapo kot..


pas dah amek takoyaki ke kfc lak..
bdak neyh degil.xmo ciksue suap..nk mkn sndr..




dorang neyh suke ode je..mkn x..
so kena pkse mkn..huu



otw balek..kpenatan..he..

ciksue?
puas hati dpt bwk dak ni jln2..hu




No comments:

Post a Comment