Tuesday, December 22, 2009

sEnGaL..~



ade 2 cte lwk neyh..
huhu isnin ari2..aku ngn rumet fieza..
g men bowling kat mid koz kiteorg tgk..
blind bowlers = rm 11 for 5 games..
huhs..masyuk gile kan? da smp jerk..
kiteorg ckp la nk yg ni..
"ni untuk org bute"

huaahahaha...
ingt kan "blind bowlers" tuh tuk org yg xbrape nk reti cm kiteorg neyh..
cesss...


::rumetku yg sengal::


tp aku n rumet ttp gak men 3 game..
then..
mase ngah syok men neyh...
turn aku..

dtg la segerombolan bdk2 india..
sume gurl..
adoi..
dgn penuh excted nye..
x pakai kasut bowling pon..
rami dowh..ade la kot 10 org..
sume amek bola..nak baling..tmsuk la kat lane aku..
excted gile!



xtao la tlepas dr estate mane..
lepas dah kelam kabut myelamatkan lane aku..hehe..

even dorang xphm kot pe aku ckp..huhu..
kiteorg bantai gelak gile!
huahahaha..sengal!



2nd story..

smlm..
dr pg smp ptg ade kelas..
dh smp kelas ptg..

adeyh! prof neyh ngajo..ntah pape..gile amat bosan!
ckp dgr xdgr..pastu melalut..mmbebel..
aku dh cube dh sedaye upaye..
men game..men msg..conteng2..lukis2..

last2..
krohhh...krohhh..

tdo dgn bek skali.. haha..
kwn2 aku ckp aku ciap bdengkur!
haha malu siot..

xtau la prof tuh dgr ke x..
ok gak kan kalo dia dgr..
tuh menunjukkan betape bsnnnye dia ajo..haha..

No comments:

Post a Comment