Saturday, December 19, 2009

Life as army's gF yg amaT b0saN!

~Life hubby~
mule2 yo tac~4 bulan johor dowh..sgt jauh
ingtkan dh settle
pas2 mnembak plak kat asahan 10 hari
ade lagik!
seminar kat kuala kubu bharu 3 hri..mental2..
abes je sminar..
Obua~2 mnggu..kena tinggal lagik!
gile tekanan perasaan aku!!!
then..weekend ni duty 3 hari..sengal tol!
bulan 1 g operasi 2 bulan..huwaa...
sgt mental..ade bf same je cm xde!!!
xde maknenye nak dating2..
weekend mati kebosanan kat umah!

weekend yg sgt dasat bosannye!
akak aku de msg..
die dtg kl dok umah akak aku yg lagik sorg..
kat shah alam..
tp kan dr dok pening pale lyn anak2 buah aku..
bek aku kebosanan kat umah neyh sorg2..hu..tdo!
anak buah aku yg lagik 2 org neyh mmg xleh handle..

khamis~dr pg smp ptg kot aku bgn tdo..
mlm tuh aku g uia..
amek ayu teman aku..huuu..
sembang2 sambil makan sate..

jumaat~tghr kua g miD..pusing2 jew..
tp gile serabut gak..sgt ramai manusia!hu..
jammed kat lua mid nk msk parking dh stgh jam..
nk cr parking brebut pulak!
so nk idup kena pndai kan?
kalo nk follow ngn kete xsmpt
so aku suruh ayu ikut org yg ngh jln ke kete nk kua!haha..
berebut gak ngn sorg mamat cine neyh..
mampos la!dok kl neyh kena kejam!hahaha

pas2 kul 5 kua mid..xtao nk g mane..
jom g nilai!haks
dkt je pon..xsmp stgh jam..
tgk brg2 kawen..(~berangan~)

then g jmpe buah hati pengarang jantung cik ayu neyh jap..
kapten nazmi..
aku?
tgk jela..bukan kapten hadi tu..huhu..

kapten hadi kan bakal panglima..haha..
bz kalah kan zahid hamidi!huhs!

sabtu~pg2 ayu dah kua ngn kapten nye..
tinggal lah aku kini seorang diri..huhu
dah xleh nk tdo dah..
bgn memulakan tugas sbg suri rumah..haha..
bsh kaen..kemas bilik..kemas umah..tgk jam dh kol 2 kowt..

erm..pas2..cm rajin nak msk..
nak blaja wat puding caramel..heks..
coz ari2 aku mkn kat seminar best gak..
search kat tenet..haks..kena kukus lak dah..
mane ade periuk aku nak kukus..
so gn alternatif sndr..tu pun my mumma syg ajo..haha..

g s.besi cr loyang..
kua g tesco beli brg..

balek msk..pnt dowh msk neyh..
dh ciap puding aku try nak msk asam pedas ayam feveret hubby..
mule try..pergh!failed!
haha..
pas dah alter ok laaa...

tp puding mmg out!

dh ciap aku call hubby yg tgh bkhidmat tuk negara tuh!
dah ciap!
dia ckp dtg la skrg..japg nk kena g istana..pulak dah!
kelam kabut aku bsiap!
ingt nak snap pic letak kat cni,tp coz kelam kabut xsmpt!

xsmp 5 minit..call lagik..
tanye dah smp ke belum..nk kena g umah dato' plak!
hah ms ni aku rase bengang gile
ingt aku de pn2 doremon ke..

last2 gado..

langsung xbbaloi aku susah pyh msk tuk dia!

hubby ckp sedap..yo la nak sedapkan hati aku!




No comments:

Post a Comment