Saturday, January 16, 2010

beauTy oBsEssi0N~~

act dah lame aku sgt amat teringin nak mggayekan tdung awning neyh..
tp..
dsbbkan muke ku yg amat la besau, lebau n bulat..
huhu..
so..
aku mmbatalkan niat ku ituh!!!


bile tgk membe or sape2 kai nmpk cantek je..
teringinnyeeeeeeeeee...
td aku try la mak aku punye..
uiks..
cam agak seswai n cantek la plak..


nak paw?
mane bleyh..
mak aku siap pesan lagik..
"murah eyh kat kl?t belikan yg cmni kale brown.."
he..
baek mum!!!
ingt nk upload pic..tp dg kt kg ni amat la slow mellow...



aku sgt2 teruja plak nk kai tdung neyh..

st lagik..
kena reimage diri ku ini..huuu..


jerawat..setelah dtgur oleh hubby ku..
"nape bnyk jerawat ni b?"
aku dh bjaya..vanishkan sumenye..he..
tu lah..mls lagik nk cuci muke..
ni juz tinggl parut sket2..


makan punye makan punye keje..
nek 5kg dowh!!!
mmg lew aku neyh sgt bmslh dgn berat ye..
pendek kate kalo aku nk cntik..aku kena diet seumur idop ye..


hubby juge ade bkatekan kepadaku..heee.
"nape abg tgk makin lame mkn gemuk ni b?"
huu...
yg neyh x berjaya lagik turun even sekilo..huk..
 (~baju2ku jua dah bnyk yg xmuat ye..~)

chayok2..


aku nk improvekan skill makeup..
aku sgt suke makeup..
tp skill xdek..
cmne eyh?


aku jgk nk merajinkan diri tuk dressup..
aku neyh ade mood..
mood rjn amatla rjn..
nk kua dkat2 umah pon..
cam nk g 1st date..
tp
bile malas???
sua trek,slipe jamban dowh g mid..g da curve..
adoi sengal...

cik diliyana if nak cantekkk..
kena rjn ye..xmo malas2 lagik!!!

if nak something..kena la ade usaha..
bkorban la sket..
diet2x..

"diriku sgt la obses dgn cantekkkk!!!"







No comments:

Post a Comment