Tuesday, January 12, 2010

kasiH janGan bErsEdih Lagi..~~

penah dengar lagu neyh x?
neyh bukan tajuk..
tp lirik..tp ntah betol ntah x..he..
lagu anuar zain?ade x?huhu..


aku dah x sedey dah..
dah x sunyi..
dah x gersang lagi..muahaha...


tadik..dlm kelas hubby call lagik..
dpt ckp lame..20 minit..
die panjat 2 bukit juz tuk call aku..
tharu tol!
tp asek tanye JLT lebey dr aku..hampes tol!


tapi xpe..
janji leh dgr sore..ckp la..huu..


banyak tol pesanan die ye..
aku la amek tugas resup mknn n ubt kat die..
yela..hubby ckp kalo aku xtlg..sape lagik nak tlg..
yeke?


then..tb2 aku teringt pg sblm die btolak..
aku anta die balek kem koz dia anta JLT bg aku pegang..
then..die stop kedai KK..katenye mau beli buku..
aku xsyak pape pown..


tp hubby ku yg nerd neyh..
amek beg galas..bwk g kedai..
aku dah musykil..
pehal nak g kedai bwk beg..
konpem ade something neyh..


aku pon intai la dr kete..
huhs..
kan betol!
beli rokok!!!!
aku mmg benci..sgt2 benci ngn smokers n bau2 rokok neyh!


hubby neyh gatal..
blaja2 nk smoking..
then..jnji ngn aku..stop dah..
hah..
kantoi!!!
pe lagik..pg2 bute aku ngamuk!!!!


nak menipu agak2 la bang oi..
ade ke g kdai tb2 bwk beg galas..
nerd tol la kapt hadi neyh..
huhu..






aku : abg xnk pesan rokok ke?
hubby : xnk la nnt b mrh...


hee...


tao pon!!!!

No comments:

Post a Comment