Friday, January 22, 2010

isu : oranG ke 3

adoi..
weekend tganggu..
bgn pg tadik ade 13 miscol..
seb bek aku dh silent hp..


aku x paham la cmne leh keras hati gile..
even sebelah pihak dh merayu tahap gaban..
xkire la pihak mane..
koz sejak 2 menjak ni 2,3 kapel kwn2 aku clash sbb org ke 3 neyh..
tp biasenye laki la yg ade awek laen..


kat umah aku ni lak..
pihak pompuan lak ade laki laen..
ni dh jd kes anang n kris dayanti..huhu
mslhnye..
aku n ozmet2 laen yg pening skali..serabut skali..dh smp tahap bengang dh sbnrnye..

koz laki tuh asek call aku smp 2 pg..
pg buta pon dh call cari aweknye yg dah berubah hati..
huwa..
tekanan perasaan..
pg neyh dh tcongok dpn pin2..
tp pihak pompuan ni cam xde ati dowh..
xmo kua jugak..


nauzubillah..aku harap isu ni xkan ade dlm relationship aku..
ngeri bile pknye..


ingt la ye..
wat u give u get back okeyh!!!
hukum karma..muahaha..
tinggal tunang untk kejar laki org tindakan yg amat bodoh okeyh!!!
suke ati aku je kan?
mmg suke ati la..koz diorg involve kan aku skali dlm drama yg sgt menyayat hati neyh..
muahahaha...



2 comments:

  1. byk bsbar n doa pd hub kay.moga kcekalan bersemi dihati kalian.

    ReplyDelete
  2. erm..ni bukan cte kiteorg pon..hehe..cte hozmet yg dh cabut..huhu

    ReplyDelete